Dat Cara Pils gewoon Cara Pils blijft en niet van naam veranderd, kon u hier eerder al lezen. De verpakking gaat echter wel zeker veranderen. Na het consumentenprotest tegen een naamsverandering, wil Colruyt zijn klanten verder betrekken in de restyling van zijn budgetbier. Colruyt Group roept de consument op om op een speciale website te stemmen welk design de toekomstige verpakking wordt van Cara.
De eerste optie blijft quasi onveranderd, maar heeft een vernieuwd Everyday Logo. Het tweede voorstel ligt meer in lijn met de nieuwe look & feel van huismerk Everyday, terwijl de derde optie vooral een herinterpretatie is van de huidige verpakking.
Wat het uiteindelijk wordt, kan u mee bepalen door hier te stemmen!
L’inscription nous permet d’adapter nos contenus à nos lecteurs. En quelques clics seulement, vous pouvez profiter de tous les avantages :
Accès à tous les articles d’actualité Gondola
Lire jusqu’à 3 articles Plus gratuits par mois
Recevoir la newsletter exclusive de Gondola
Possibilité de vous inscrire aux formations de Gondola Academy et aux événements de Gondola Society
À la une - Réapprendre le retail à zéro : comment Rami Baitiéh a relancé Morrisons
Numéro 300 : “Gondola doit aider à comprendre le présent et à façonner l'avenir”
Vous voulez tout savoir sur l'actualité du secteur (Magazine), nos événements (Society) ou nos formations (Academy)?
Abonnez-vous à nos newsletters: