
-
Interview met François-Melchior de Polignac, CEO Carrefour België
-
Fotoreportage: een bezoek aan de eerste Belgische voetgangersdrive
-
Dossiers: bio, alcohol, drinks, ice cream, kazen ...
Wibra begint een nieuw leven. Sinds dit weekend zijn twaalf vestigingen van de keten opnieuw open, deze week volgen de rest van de in totaal 36 winkels die openen. De winkels kregen een kleine opfrisbeurt.
Nadat Wibra onlangs leek af te stevenen op een sluiting slaagde de winkelketen erin een doorstart te maken waarbij 36 winkels open blijven. Dit weekend gingen de eerste winkels opnieuw open, in een licht opgefriste vorm, met vooral aandacht voor de schoonmaakafdeling. De retailer koos er eerder al voor het assortiment aan te passen en meer in te spelen op de seizoenen en maakt ook meer gebruik van sociale media als Instagram en Facebook om meer jongeren te bereiken. Vandaag legt de winkel de nadruk op de schoonmaakafdeling, die de voorbije jaren steeds meer groeide, met het eigen merk Dasty als blikvanger. Er is ook een overzichtelijke indeling van de winkel voor verschillende productgroepen, waardoor de klant er makkelijker zijn weg vindt. De 12 winkels die dit weekend openden, bevinden zich in Brussel (6), de provincie Antwerpen (4), Mechelen en Genk.
Interview met François-Melchior de Polignac, CEO Carrefour België
Fotoreportage: een bezoek aan de eerste Belgische voetgangersdrive
Dossiers: bio, alcohol, drinks, ice cream, kazen ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?