Bart Buyse
Exclusief
Bart Buyse
Ondernemend buitenbeentje Bart Buyse geeft met IzyCoffee gevestigde spelers als Starbucks het nakijken. In 5 jaar tijd van solopreneur met één vintage koffietruck aan Izegem station tot de grootste Belgische koffieketen – hoe speelt hij het klaar? Op Gondola Day het hele verhaal, nu al een warme intro.
Ik heb jarenlang carrière gemaakt in de corporate wereld, maar was toen ook al de meest rock-’n-roll dude die er rondliep. Uit de rugzak van ervaringen die ik daar heb opgedaan, haal ik nu mijn pijlen als entrepreneur. Ik voelde dat ik op mijn eigen manier misschien nog succesvoller kon zijn. Eigenzinnig mijn product in de markt smijten.
IzyCoffee serveert kwaliteitsvolle specialty coffee van 100 procent arabicabonen op een funky, atypische manier. Een Belgische oplossing die perfect aansluit bij wie ik ben en waar ik voor sta als ondernemer. Kwaliteit zit bij ons in heel de keten, van de koffieboon tot kop en barista’s. Die aanpak heeft vruchten afgeworpen want we zijn in no time gigantisch gegroeid.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?