Dat de hype rond de wereldbeker voetbal en onze Rode Duivels zijn weg naar de supermarkt gevonden heeft, kon u al in ons magazine van april lezen. De merken zetten volop in op de voetbalgekte, niet in het minst door limited editions in WK-uitvoering te lanceren van hun producten. Een praktijk die ook de tv-makers van VTM opgevallen is, en inspireerde om er eens goed mee te lachen. Ze stuurden een vermomde Nathalie Meskens naar een vestiging van Carrefour om er zogezegde WK-producten aan de man te brengen. Enkele voorbeelden? Kevin De Bruyne-suiker, Lukakoeken en Vermaelen gehaktballen.
vmmaplayer={videoUrl:'http://flvpd.vtm.be/videocms/syndication/2014/05/27/201405261448567010032016057005056B763420000004932B00000D0F055358_2_0.mp4',width:400,height:225,title:'HLN | Heb jij al De Bruyne Suiker of Lukakoeken in huis?',imageUrl:'http://static4.syndication.vmma.be/sites/syndication.vmma.be/files/styles/vmmaplayer_big/public/videocms/image/2014/05/89a539b9b767a351f4ad02937d681bf9.jpg?itok=odsozK36',url:'http://syndication.vmma.be/content/heb-jij-al-de-bruyne-suiker-lukakoeken-huis',adZone:'/4064/syndication/hln/reclame_aub',program:'Reclame AUB'};Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?