Raar maar waar: de verkoop van paardenvlees doet het sinds het uitbreken van «Horsegate» goed. In Frankrijk en Duitsland zeggen paardenslagers dat het schandaal goed voor de zaken is omdat het paardenvlees in de schijnwerpers plaatst. Het zou de consument nieuwsgierig maken naar het vlees.
In Frankrijk zou de laatste weken 10 tot 15% meer paardenvlees verkocht zijn. In Italië zou het dan weer slechter gaan, omdat daar sprake is van besmetting van vlees door een verdovingsmiddel
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?