-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Volgens onderzoeksbureau Compete heeft Twitter bij 66,1% van de gebruikers een impact op hun aankoopbeslissing. Daarnaast bleek ook dat 12,5% van de consumenten de berichten die ze van retailers ontvangen op Twitter als “extreem invloedrijk” benoemen. Nog interessant om weten is dat 31 procent van de online consumenten op Twitter minstens vijf retailers of producten volgen. Bij 6 procent van hen stijgt dit zelfs tot meer dan dertig retailers of producten. De onderzoekers verklaren dat 58,7 procent van de respondenten producten of retailers op Twitter volgen om op de hoogte te blijven van promoties en kortingen. Op de tweede plaats volgt het verkrijgen van informative over een specifieke retailer (32,9%). De resultaten van dit onderzoek vertonen trouwens opmerkelijk veel gelijkenissen met de resultaten voor het sociale network Facebook.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan is de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?