Als “essentiële” winkel mocht Tom&Co openblijven in 2020. Resultaat: een positieve balans met een omzet van 241 miljoen euro, een stijging van 15% ten opzichte van 2019. De gelegenheid om dit goede jaar en de uitdagingen van de keten, dat op 2 april zijn 30-jarige bestaan viert, te bespreken met Maud Leschevin, chief customer officer van Tom&Co.
Elke dag hebben we het op gondola.be over de ongeziene situatie van de foodretail, die als essentiële sector in 2020 nooit zijn deuren moest sluiten. Een andere essentiële categorie die ook is opengebleven, is: pet care. Tom&Co, de nummer één dierenwinkel in België, blikt met Gondola terug op het voorbije jaar. "De omzet steeg met 15% tot 241 miljoen euro," zegt Maud Leschevin, chief customer officer van Tom&Co.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?