-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Sinds enkele uren circuleert een afbeelding die afkomstig is van de site van La Redoute ook op Facebook en Twitter. Deze is nogal gênant voor het Franse merk dat zijn excuses al heeft aangeboden op zijn Twitteraccount.
De bewuste foto toont een product voor kinderen. Hierop zijn kinderen te zien die over het strand rennen, maar van dichterbij bekeken is op de achtergrond ook een man te zien die uit het water komt.
La Redoute heeft een intern onderzoek ingesteld om vast te stellen waar de vergissing vandaan komt. Het merk zegt zich bewust te zijn van het feit dat een dergelijke foto aanstootgevend kan zijn voor websurfers en zegt toe de procedure voor de goedkeuring van al zijn communicatie-uitingen te zullen verzwaren.
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?