Plus Interview Silvia Wiesner (Unilever): “We hebben een revolutie in onze mindset nodig”
Exclusief
Hoe moeten we de klimaatverandering en andere uitdagingen aanpakken? Silvia Wiesner, sinds begin dit jaar general manager van Unilever België en Luxemburg, breekt een lans voor meer durf. “Duurzaamheid is niet langer een keuze, maar een morele én economische verplichting. Het kost ons meer om niets te doen dan om iets te doen.”
Be bold was de boodschap van Silvia Wiesner op Gondola Day. In tijden van crisis en grote uitdagingen moeten mensen en bedrijven durven. De Oostenrijkse zei het met een stralende glimlach en verwees met een knipoog naar Arnold Schwarzenegger, nog altijd het bekendste exportproduct van haar vaderland. Achteraf kreeg de general manager van de honderden aanwezigen lof voor haar bijdrage. Gondola Magazine voelde haar aan de tand over enkele thema’s die vandaag hoog op de agenda staan: duurzaamheid, de messcherpe concurrentie op de retailmarkt en stijgende grondstofprijzen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?