Hoe moeten we de klimaatverandering en andere uitdagingen aanpakken? Silvia Wiesner, sinds begin dit jaar general manager van Unilever België en Luxemburg, breekt een lans voor meer durf. “Duurzaamheid is niet langer een keuze, maar een morele én economische verplichting. Het kost ons meer om niets te doen dan om iets te doen.”

Be bold was de boodschap van Silvia Wiesner op Gondola Day. In tijden van crisis en grote uitdagingen moeten mensen en bedrijven durven. De Oostenrijkse zei het met een stralende glimlach en verwees met een knipoog naar Arnold Schwarzenegger, nog altijd het bekendste exportproduct van haar vaderland. Achteraf kreeg de general manager van de honderden aanwezigen lof voor haar bijdrage. Gondola Magazine voelde haar aan de tand over enkele thema’s die vandaag hoog op de agenda staan: duurzaamheid, de messcherpe concurrentie op de retailmarkt en stijgende grondstofprijzen.

Be bold was de rode draad van uw bijdrage op Gondola Day. Wat bedoelt u daarmee?