
- Interview met Philippe Weiler (hoofd duurzaamheid Lidl Belux) en Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium)
-
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
-
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Dat Sequoia de enige Belgische supermarkt is die co2-neutraal is, heeft een reden. Om dat certificaat te behalen moest het bedrijf zijn duurzame initiatieven flink vermenigvuldigen. Ontdek hoe een geëngageerde filosofie is uitgegroeid tot een duurzaamheidsmodel.
De bioketen Sequoia heeft hard moeten werken voor zijn ‘100% co2-neutraal’ statuut. Een belangrijke stap in de voedingswereld waar het bedrijf dan ook meer dan trots op is. Laurent Verheylesonne, marketingverantwoordelijke bij Sequoia, leidde ons rond in de nieuwste winkel aan de Louisalaan (Brussel): de perfecte gelegenheid om alle initiatieven te tonen die aan de grondslag liggen van hun certificaat.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
Dossiers: etnische producten, bake-off, koeken, snoep en chocolade
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?