Naumy
Exclusief
Naumy
Fastfashionketen Naumy heeft in Luik zijn tweede Belgische winkel geopend. Zowel in Frankrijk als in België wil de uitdager van Primark groeien.
“Duurder dan Primark, goedkoper dan H&M”, zo wordt Naumy omschreven. De confectieketen die zich op het hele gezin richt, opende zijn tweede Belgische winkel opende in Luik, in de Galeries Saint-Lambert. Eerder ging een filiaal in de Nieuwstraat in Brussel open. De confectieketen is actief in de fastfashionsector, net zoals Primark en e-commercespeler Shein. Het verschilt wel in één opzicht van andere goedkope kledingketens: 60 à 70% van de productie vindt in Europa plaats. De rest wordt geïmporteerd uit China. "We hebben het hele assortiment dames-, heren- en kinderkleding, maar ook veel schoenen, bagage, lederwaren, sieraden en accessoires", vertelt Lin Can, algemeen directeur van Naumy, aan het Franse medium Actu.fr. "Het is een mix van alles wat je in een winkelcentrum kunt vinden." Naumy startte tien jaar geleden in Frankrijk en telt vandaag 40 winkels bij onze zuiderburen. Doelstelling is om dat uit te breiden naar 100. Ook in ons land wil de retailer groeien, al wordt daar geen cijfer op gekleefd. De eerste winkel in ons land opende in de herfst van vorig jaar, de volgende opening zou in Namen gebeuren.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?