Om de Belgische klanten nog sneller en gemakkelijker te bedienen, rolt PostNL 350 afhaalpunten uit in ons land. De eerste ‘pakketpunten’ zijn al operationeel en de rest opent zijn deuren in de komende weken. En daar blijft het niet bij, want het bedrijf heeft nog meer expansieplannen.

PostNL wil zijn Belgische klanten sneller, beter en eenvoudiger bedienen en installeert daarom in de komende weken 350 afhaalpunten in heel België. De eerste pakketpunten zijn nu al operationeel. Klanten kunnen er pakketten ophalen, versturen en terugsturen. Op die manier wil het bedrijf klanten meer convenience bieden en hen vooral een hoop tijd besparen.

Dat PostNL nu volop afhaalpunten lanceert in ons land heeft alles te maken met de sterke groei van de e-commercemarkt en de groei van het bedrijf in ons land. PostNL heeft trouwens nog plannen voor de toekomst. Zo wil het bedrijf op termijn nog meer locaties toevoegen aan zijn netwerk pakketpunten. 

“Met de ontwikkeling van dit netwerk, spelen we in op de nood aan vlotte bezorging en afhaling van online bestellingen.”, reageert Rudy Van Rillaer, Managing Director PostNL in België. “Meer dan twee derde van de consumenten wil niet meer dan 5 km rijden voor de afhaling van een pakketje, tenzij het op een route is die ze vaak rijden. Dankzij de goede verspreiding van de PostNL-locaties beantwoorden we aan deze vraag.”