Partner content PLMA’s Summit 2025 in Kopenhagen, 28-29 oktober: De consument centraal voor groei van huismerken
PLMA
Exclusief
PLMA
Nu huismerken in heel Europa en daarbuiten marktaandeel blijven winnen, staat tijdens de jaarlijkse PLMA Private Label Summit één cruciale vraag centraal: wat wil de consument van vandaag en hoe kunnen huismerken daarop inspelen?
De Private Label Manufacturers Association (PLMA) organiseert de Summit in Kopenhagen, Denemarken. Het evenement brengt retailers, producenten en besluitvormers uit de sector samen om te onderzoeken hoe huismerken zich kunnen ontwikkelen van prijsgerichte alternatieven tot merken die klantentrouw stimuleren en langdurige relaties opbouwen. “Met sterkere relaties verschuiven huismerken van transactioneel naar vertrouwd,” aldus Peggy Davies, voorzitter van PLMA.
PLMA
De dag eindigt met een paneldiscussie over de belangrijkste inzichten en hoe deelnemers deze kunnen toepassen in hun organisatie, geleid door experts van onder andere Coop Denmark en producent Nopa Nordic.
De Summit start met een marktpresentatie door Euromonitor over trends en kansen in de Scandinavische retailmarkt, gevolgd door winkelbezoeken aan toonaangevende Deense supermarkten en discounters. Deelnemers krijgen zo een unieke inkijk in de praktijk van huismerken.
De PLMA Private Label Summit is toegankelijk voor PLMA-leden, retailers, producenten en vakjournalisten. De deelnameprijs omvat toegang tot alle sessies, lunches, een netwerkevent en de store tour.
Voor registratie en het volledige programma: bezoek www.plmainternational.com of neem contact op via conferences@plma.nl; +31 20 575 3032
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?