Peritus Brands breidt haar merkenportefeuille uit met de introductie van een merk dat al drie generaties bestaat: Mousse de Lin, een product voor het reinigen en onderhouden van vloeren. Voordat ze dit merk onder haar vleugels nam, had Peritus al Remy en Blan overgenomen, twee bekende merken van Belgische oorsprong. Met de overname van Mousse de Lin, de groei van Blan en de dynamische ontwikkeling van Remy rekent Peritus Brands op voortzetting van haar sterke groei en op een omzet van 6,5 miljoen euro in 2013.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?