Pepsi kondigt de lancering aan van zijn nieuwe muziekcampagne onder de titel "Kick in the Mix", die de wereld van de muziek en het voetbal bij elkaar zal brengen. Voor deze campagne zullen de jonge voetballers Jack Wilshere en Sergio Kun Aguero zich voegen bij Léo Messi, Didier Drogba, Fernando Torres en Frank Lampard. Een andere grote naam uit de cast van 2012: Calvis Harris. Hij zal zich bezighouden met de muziekband en de muzikale leiding. "Muziek en voetbal roepen van nature enthousiasme, amusement en passie op bij fans in de hele wereld. Pepsi brengt deze twee elementen samen en geeft er een nieuwe dimensie aan", legt Jan Verlinden, Marketing Director van PepsiCo Belux, uit. Voor alle informatie over deze campagne worden de Pepsi fans uitgenodigd naar de Facebook pagina te gaan op
facebook.com/PepsiBelgium.Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?