
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
De Belgische flashdealsite Outspot neemt MeQuedoUno over, een Spaans e-commerceplatform dat flash-verkopen biedt met sterke kortingen op een brede waaier aan producten.
MeQuedoUno is een Spaans e-commerceplatform, dat haar leden via flashdeals de mogelijkheid geeft om aantrekkelijke producten te kopen tegen sterk gereduceerde prijzen, heel vergelijkbaar met Outspot. Het bedrijf telt een klantenbestand van meer dan een half miljoen actieve leden. Outspot wordt een belangrijke Europese speler: het deed eerder al overnames in Italië, Nederland en Frankrijk. Het is vandaag de dag actief in 10 Europese landen, waaronder ook Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
Op de website van Outspot, opgericht in 2008, vinden leden een geselecteerd aanbod aan producten, reizen en belevenissen aan uitzonderlijke prijzen. Zo bieden zowel Outspot als derde handelaars er onder meer dekbedden, ledspots, boxershorts, planten, hotelovernachtingen en toeristische uitjes aan, allemaal met korting. Outspot kiest zelf de meest relevante producten uit, zodat ook elk product kan worden getest en goedgekeurd alvorens gelanceerd te worden op haar platform. Dit selectieproces wordt gecombineerd met de verdere selectie door een eigen AI-systeem waardoor de leden de voor hen meest relevante voorstellen in hun mailbox ontvangen.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?