
-
Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
-
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
- Hoe zelfstandigen terugkijken op 2022…
De köttbullar (gehaktballetjes) en het knäckebröd (droog brood) kenden we al, maar nu komt de Zweedse meubelgigant ook op de markt met eigen bier, öl mörk is de donkere en öl ljus is de lichte variant. Beide bieren met een alcoholpercentage van 4,7% zijn verkrijgbaar in flesjes van 33cl voor respectievelijk 1,4 en 1,2 euro. Op het eenvoudige etiket prijkt het ondertussen alom bekende Ikea-logo.
Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?