
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
De köttbullar (gehaktballetjes) en het knäckebröd (droog brood) kenden we al, maar nu komt de Zweedse meubelgigant ook op de markt met eigen bier, öl mörk is de donkere en öl ljus is de lichte variant. Beide bieren met een alcoholpercentage van 4,7% zijn verkrijgbaar in flesjes van 33cl voor respectievelijk 1,4 en 1,2 euro. Op het eenvoudige etiket prijkt het ondertussen alom bekende Ikea-logo.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?