Nestlé is bezig met een systematische herziening van zijn merken- en productenportefeuille. Dat betekent slechts nieuws voor Mousline dat te koop wordt gezet.
Nestlé wil Mousline, zijn beroemde puree op basis van aardappelvlokken die onder het merk Maggi op de markt wordt gebracht, verkopen. Mousline, dat in 1963 het licht zag, is altijd het product bij uitstek geweest voor huishoudens die op zoek waren naar gemakkelijke maaltijdoplossingen. Al had het merk ook af te rekenen met concurrentie van diepvriespuree. Mousline is vooral populair in Frankrijk, waar het wordt geproduceerd in het departement Somme. De verkoop zal geen gevolgen hebben voor de activiteiten van het merk of de beschikbaarheid in de schappen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?