
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Metro, de Duitse distributiereus, heeft zijn winstprognoses voor dit jaar naar beneden bijgesteld, omdat het begin van het kerstseizoen minder goed uitpakte dan was verwacht. Eckhard Cordes wijst hiervoor de eurocrisis als oorzaak aan. De groep voorziet daarom dat de jaarverkoop enigszins lager zal uitvallen dan die van 2011, te weten 67,3 miljard euro, maar ook dat de winst onder die van 2010 zal liggen (2,4 miljard euro).
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?