Donald Trung Quoc Don (Chữ Hán: 徵國單) - Wikimedia Commons
Exclusief
Donald Trung Quoc Don (Chữ Hán: 徵國單) - Wikimedia Commons
De Deense lifestylewinkel Søstrene Grene heeft dinsdag de Belgische versie van zijn online shop gelanceerd. De applicatie van het merk is nu ook beschikbaar voor klanten in België.
Søstrene Grene, dat sinds 2018 twee fysieke winkels heeft in België (Brussel en Antwerpen), zet de digitale verschuiving voort waarmee het in 2020 begon, onder invloed van de Covid-crisis. Deze dinsdag breidde de Deense retailer, die interieurdesign, doe-het-zelf, teken- en andere producten aanbiedt, zijn webshop uit naar een tiende en elfde land: Oostenrijk en het onze. Alle Belgische klanten van het merk kunnen nu online winkelen en hun aankopen overal in België thuis laten bezorgen. De keten, met in totaal meer dan 200 verkooppunten in zo'n vijftien landen, laat de fysieke winkel natuurlijk niet los, maar zet in op een omnichannelstrategie, met als doel een complementaire relatie tussen de winkels en de webshop. Klanten kunnen bijvoorbeeld een aankoop die ze online hebben gedaan, terugbrengen naar een fysieke winkel, of daar inspiratie opdoen voordat ze de daadwerkelijke aankoop online doen. Tot slot is de Søstrene Grene-applicatie nu ook beschikbaar in België.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?