iStock
Exclusief
iStock
Lidl opent op 12 juni op de Meir in Antwerpen een pop-up babywinkel dat het assortiment van het huismerk voor babyproducten Lupilu onder de aandacht brengt.
Huismerken zijn in opmars, ook bij de afdeling babyproducten. Volgens een studie van iVox in opdracht van Lidl koopt meer dan de helft van de Belgen (55%) luiers van huismerken. Reden genoeg voor Lidl om een pop-upwinkel te openen die in het teken staat van gespecialiseerde producten van zijn huismerk Lupilu, zoals kinderwagens en -bedden, babykleding, speelgoed, babyvoeding, verzorgings- en zwangerschapsproducten. De keuze viel op Antwerpen omdat het geboortecijfer daar het hoogst lag in 2023. Lupilu zal tien dagen open zijn, van woensdag 12 juni tot en met zaterdag 22 juni. De winkels is open van 10 tot 18u, behalve op zondag.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?