Na één jaar samenwerking met Delhaize kondigt online biowinkel Kazidomi de uitbreiding van haar assortiment en de komst naar Delhaize-winkels in Vlaanderen aan. Het merk ontwikkelt ook zijn assortiment online, met een totaal van 53 referenties die nu beschikbaar zijn op de My Delhaize website en applicatie.

Kazidomi en Delhaize versterken hun samenwerking. De online biowinkel, gekend voor zijn kombuchas en gezonde producten, breidt zijn expansie in België uit en maakt zijn intrede in Vlaanderen. Kazidomi zal verkrijgbaar zijn in nieuwe Delhaize-winkels in Antwerpen, Gent, Aalst en Mechelen. Het merk wil ook zijn aanwezigheid in Brussel en Wallonië vergroten. Emna Everard, medeoprichter van Kazidomi, zegt over de aankondiging: "We zijn verheugd om onze samenwerking met de Delhaize-teams te versterken (...) Vastbesloten om gezonde en duurzame producten toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen, zijn we ervan overtuigd dat dit initiatief een keerpunt betekent in de voedingsdistributie en we kijken uit naar de positieve impact op het dagelijkse leven van Belgische consumenten." Daarnaast breidt het merk ook zijn online aanbod uit naar 53 referenties, beschikbaar via de My Delhaize website en mobiele app. Voor Axelle Snoecx en Amber Ramon, verantwoordelijk voor het project bij Delhaize, was het versterken van Kazidomi's aanwezigheid een voor de hand liggende keuze: "Onze samenwerking met Kazidomi sluit nauw aan bij de strategie en ambities van Delhaize, 'beter eten in het hart van beter leven, voor iedereen'. We willen een one-stop shop zijn om het leven van onze klanten te vergemakkelijken, die in onze rekken alles kunnen vinden wat ze nodig hebben." Diego Louwers, eigenaar en franchisegever van Delhaize Flagey in Brussel, zegt over het succes van deze samenwerking: "Het assortiment van Kazidomi beantwoordt aan een reële vraag van onze klanten naar meer plantaardige en gezondere producten. Vooral de tofus en kombuchas zijn vanaf het begin een groot succes in onze winkel.”