De Fanse kaas- en zuivelproducent Bongrain gaat van naam veranderen. Het bedrijf achter merken zoals Chavroux, Chaumes en Coeur de Lion zal binnenkort Savencia gaan heten.
De nieuwe naam werd gekozen omdat hij beter uitspreekbaar is in verschillende talen, wat de communicatie op internationaal niveau moet vergemakkelijken. Bovendien moet ‘Savencia’ de associatie oproepen met smaak, plezier, kwaliteit en innovatie, de waarden waar het bedrijf naar eigen zeggen voor staat.
Op de algemene vergadering van 22 april 2015 wordt de nieuwe naam voorgelegd.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?