-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
De Fanse kaas- en zuivelproducent Bongrain gaat van naam veranderen. Het bedrijf achter merken zoals Chavroux, Chaumes en Coeur de Lion zal binnenkort Savencia gaan heten.
De nieuwe naam werd gekozen omdat hij beter uitspreekbaar is in verschillende talen, wat de communicatie op internationaal niveau moet vergemakkelijken. Bovendien moet ‘Savencia’ de associatie oproepen met smaak, plezier, kwaliteit en innovatie, de waarden waar het bedrijf naar eigen zeggen voor staat.
Op de algemene vergadering van 22 april 2015 wordt de nieuwe naam voorgelegd.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?