-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
De ene vertrekt, de andere komt toe: Julie Stordiau die tot nu de communicatie van de producten van Carrefour Belgium verzorgde, krijgt de verantwoordelijkheid toevertrouwd om de bedrijfscommunicatie van Makro in goede banen te leiden. Haar eerste opdracht: de lancering van de campagne ontwikkeld door het agentschap Proximity / BBDO rond de slogan: "Wij zetten de beste prijs op kwaliteit".
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?