Emy Elleboog
Exclusief
Emy Elleboog
Jan Peeters, de grootste Albert Heijn-franchisenemer, opende gisteren zijn dertiende franchisewinkel en meteen ook de allereerste in zijn soort in België: Albert Heijn XL. Tijd voor een gesprek.
Hij staat te blinken van trots als hij ons ontvangt voor een interview in de winkel. En terecht, want de nieuwe Albert Heijn XL, waar alles draait rond vers, beleving en lokaal mag er zijn. De nieuwe winkel biedt 3.000 producten meer dan in een standaard Albert Heijn en werkt samen met Vlaamse producenten voor een typisch Belgische toets. Zo krijgt onder meer de Mechelse brouwerij Het Anker een speciaal plaatsje. Daarnaast zijn er dubbel zo veel glutenvrije referenties dan in een standaard Albert Heijn en zijn er meer dan 420 plantbased producten. Maar wat vindt Jan Peeters zelf van zijn nieuwste aanwinst?
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?