'Ik ben meer dan mijn kassaticket' roept supermarkten op om duurzame producten te promoten
Verschillende organisaties roepen supermarktketens op om klanten te helpen om duurzame producten te kopen. Daarvoor hebben ze het platform “Ik ben meer dan mijn kassaticket’ opgestart. De actie is een initiatief van Maison Slash, Rikolto (Vredeseilanden), Fairtrade Belgium, KVLV Vrouwen met Vaart, Femma, Gezinsbond en Test Aankoop, en wordt bovendien ondersteund door de Vlaamse overheid. Dat meldt De Standaard.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?