Kruidvat
Exclusief
Kruidvat
Kort na elkaar hebben Albert Heijn en Kruidvat het zware promotie-geschut ingezet door promoties ‘2+5 gratis’ of ‘2+4 gratis’ aan te kondigen. Dit heeft Colruyt ertoe aangezet om te reageren en te laten zien dat het hen nooit het voorrecht zou gunnen om de voordeligste promotieaanbiedingen te claimen. Maar de snelle opeenvolging van de aanbiedingen en de identiteit van de betrokken merken hebben bij sommige spelers geleidelijk aan twijfels doen rijzen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?