HelloFresh pakt uit met een Familybox. Hiermee wil de bezorger van maaltijdboxen zich richten op gezinnen met jonge kinderen tussen vier en twaalf jaar oud. De recepten in de Familybox zijn toegankelijker dan die in de gebruikelijke HelloFresh maaltijdboxen. Ook de bereiding ervan zou minder tijd in beslag nemen.
De Familybox focust op gezinnen met jonge kinderen. Door gerechten als zalmfilet met gekleurde aardappelen, oranje soep of wokgerechten met kipfilet en snijbonen aan te bieden wil de maaltijdboxleverancier de recepten toegankelijker maken voor de allerkleinsten. Ook met de tijd dat ouders effectief in de keuken moeten staan is rekening gehouden. Zo zijn bepaalde ingrediënten in de box, zoals bijvoorbeeld de snijbonen, dagvers voorgesneden. Het leveren van kwaliteitsvolle, verse producten blijft prioriteit voor HelloFresh.
HelloFresh vraagt haar klanten wekelijks om feedback over de recepten, producten en service. Hieruit blijkt dat jonge gezinnen de smaken uit de traditionele box niet altijd geschikt vinden voor hun kinderen. Daarenboven zou de bereidingstijd te lang zijn als je kinderen hebt rondlopen die om je aandacht vragen. Met de Familybox hoopt HelloFresh hier een oplossing voor te bieden.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?