-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
De Groep Bailly heeft het merk Alexandre de Paris overgenomen dat ze al ruim 40 jaar exploiteerde voor haaraccessoires en -sierraden. «Een fundamentele stap voor de groep», aldus oprichter en CEO Sébastien Bailly.
De overname gaat gepaard met een parternship met het investeringsfonds Vendis Capital, dat gespecialiseerd is in de consumentensector.
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?