Gondola.be krijgt een nieuwe look: ontdek al de nieuwe voordelen!
- Een nieuwe identiteit
- Meer exclusief nieuws, herkenbaar aan het '+PLUS'-teken
- Gratis toegang tot data & whitepapers
Gondola.be krijgt een make-over: een nieuwe identiteit, een vereenvoudigd gebruik, exclusieve content en nog veel meer! Wij geven u alvast een overzicht van de belangrijkste voordelen.
Het doel van onze website blijft hetzelfde: professionals uit de sector dagelijks informeren over het reilen en zeilen in de wereld van de retail en de merken. Om dat op een kwalitatieve manier te kunnen doen, hadden we nood aan een intuïtieve en eenvoudige gebruikerstool. Bovendien worden al onze activiteiten voortaan ondergebracht op één plaats: Magazine, voor de dagelijkse actualiteit, Society, voor onze events, en Academy voor de opleidingen.
Deze Gondola.be 2.0 biedt bovendien ook extra mogelijkheden op redactioneel vlak: enerzijds krijgt u gratis al het belangrijkste retailnieuws, en anderzijds krijgen onze abonnees voortaan toegang tot exclusief nieuws, onderzoeken, gegevens, carte blanches of reportages. Deze exclusieve content is makkelijk te herkennen aan het Plus-teken.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?