
-
Interview met Tom&Co en Maxi Zoo: dierenspeciaalzaken barsten van ambitie
-
Franchise: kwart franchisenemers in moeilijkheden
-
Dossiers: kaas, charcuterie, eindejaarsproducten, warme sauzen ...
Gondola Retail Report
Colruyt-dochter Bio-Planet pakt uit met een sticker die werkt zoals een klantenkaart. Dat is “gemakkelijker voor klanten en beter voor het milieu”, klinkt het.
Meer dan 100.000 klanten van Bio-Planet kregen afgelopen week een persoonlijke sticker in de brievenbus. Die kunnen ze op spullen kleven die ze altijd op zak hebben, zoals een sleutelhanger, brillendoos, of een kaart die ze al hebben. “Een oplossing voor uitpuilende portefeuilles”, klinkt het bij Bio-Planet.
Dankzij de sticker moeten klanten ook geen bonnetjes meer uitknippen, en bovendien laat hij Bio-Planet toe om het aankoopgedrag van zijn klanten beter te leren kennen. Zo kan de biosupermarkt zijn assortiment afstemmen op zijn klanten en hen op termijn voordelen op maat aanbieden.
Interview met Tom&Co en Maxi Zoo: dierenspeciaalzaken barsten van ambitie
Franchise: kwart franchisenemers in moeilijkheden
Dossiers: kaas, charcuterie, eindejaarsproducten, warme sauzen ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?