Wij kijken alvast reikhalzend uit naar de strategie van Albert Heijn voor België, maar daar zullen we pas morgen een antwoord op krijgen. Vandaag, 26 oktober 2011, kunnen we wel melden dat de nieuwe Albert Heijn in Stabroek, de tweede van ons land, zijn deuren heeft geopend. De inwoners van Stabroek vonden daarom deze ochtend een sleutel in hun brievenbus. Vijf van die sleutels geeft toegang tot de caravan die Albert Heijn gebruikt ter promotie van de opening van nieuwe winkels in België. En als de sleutel past, wint de consument in kwestie 1 minuut gratis winkelen. Een minuut? Dat biedt stof tot nadenken...
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?