
-
Interview met Tom&Co en Maxi Zoo: dierenspeciaalzaken barsten van ambitie
-
Franchise: kwart franchisenemers in moeilijkheden
-
Dossiers: kaas, charcuterie, eindejaarsproducten, warme sauzen ...
Gondola Retail Report
Wij kijken alvast reikhalzend uit naar de strategie van Albert Heijn voor België, maar daar zullen we pas morgen een antwoord op krijgen. Vandaag, 26 oktober 2011, kunnen we wel melden dat de nieuwe Albert Heijn in Stabroek, de tweede van ons land, zijn deuren heeft geopend. De inwoners van Stabroek vonden daarom deze ochtend een sleutel in hun brievenbus. Vijf van die sleutels geeft toegang tot de caravan die Albert Heijn gebruikt ter promotie van de opening van nieuwe winkels in België. En als de sleutel past, wint de consument in kwestie 1 minuut gratis winkelen. Een minuut? Dat biedt stof tot nadenken...
Interview met Tom&Co en Maxi Zoo: dierenspeciaalzaken barsten van ambitie
Franchise: kwart franchisenemers in moeilijkheden
Dossiers: kaas, charcuterie, eindejaarsproducten, warme sauzen ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?