We mogen dan alle dagen bestookt worden met mails, sms’jes, tweets en snapchats, de wenskaart doet het nog altijd prima. Er zit vandaag immers zoveel digitale ruis op deze wereld, dat we de afzender van zo’n bericht des te meer weten te appreciëren. Degene die de moeite heeft gedaan om een papieren kaart uit te zoeken om ons een gelukkige verjaardag of beterschap te wensen, dank je wel te zeggen of zijn of haar liefde te verklaren. Een andere reden waarom de wenskaartenafdeling het zo goed doet, is omdat ze tegenwoordig op een heel professionele manier beheerd wordt. Henry Condamine, oprichter en voorzitter van Europees marktleider Editor, schetst ons het portret en de perspectieven van een categorie waar heel wat handelaars profijt uit kunnen halen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?