Consumentensite Besteproduct.nl heeft het online koopgedrag van vrouwen en mannen via een infografiek in kaart gebracht. Wat onmiddelijk in het oog sprint is dat mannen meer geld uitgeven dan vrouwen.
Mannen besteden gemiddeld €135 aan hun online aankopen, terwijl dat voor vrouwen doorgaans €95 is. Vrouwen doen wel meer aankopen (60% van alle online inkopen) maar zijn wel selectiever.
De voor-en nadelen van online shopping zijn ook anders voor vrouwen en mannen. Mannen klagen over een trage levering en vrouwen betreuren dat de shoppingervaring online saaier en minder leuk is
Ontdek de infografiek hier:
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?