Beautyketen Di lanceert een nieuw getrouwheidsprogramma onder de naam 'Di Beautyclub'. Dankzij de lancering van deze nieuwe club wil de keten het engagement bij haar beauty community versterken, door de trouwste klanten te belonen.

Het getrouwheidssysteem van Di krijgt een dynamische verjongingskuur. Het doel? Hedendaags blijven en, vooral, makkelijker en duidelijker zijn voor de klanten en hen meer voordelen bieden. "De nieuwe kaart zal geldig zijn voor alle aankopen bij Di, uitgezonderd promoties, en past binnen de nieuwe ‘look & feel’ die de winkelketen zich sinds een jaar geleden aanmeet. De Di community telt vandaag al meer dan een miljoen leden. Het doel is dus om die community te behouden en de trouwste klanten beter te belonen", aldus Cécile Blaimont, Marketing Manager bij Di .

Het getrouwheidsprogramma steunt op 2 pijlers: enerzijds zijn er de Beauty Lovers, allen houder van een klantenkaart, en de Beauty addicts. Deze laatsten zijn de trouwste klanten, die jaarlijks maar liefst 700 beautypunten bijeen sparen. Zij zullen exclusief bijkomende voordelen verkrijgen.

Hoe werkt het?

Klanten die lid willen worden van de ‘Di Beautyclub’ moeten een Beauty Card aanvragen, ofwel hun oude klantenkaart behouden, in één van de Di winkels. Daarop staan 120 beautypunten als welkomstgeschenk voor nieuwe klanten, klinkt het bij de keten. Elke euro die wordt besteed in een Di-winkel of op de e-shop staat gelijk aan 2 beautypunten voor Di Lovers en 3 beautypunten voor Di Addicts (exclusief promoties). Deze punten kunnen ingeruild worden tegen kortingen.Alle voordelen van de oude loyalty card zullen trouwens automatisch geüpdatet worden.

Dankzij dit nieuw loyalty program kunnen de Beauty Lovers genieten van heel wat voordelen: een verjaardagscadeau, exclusieve kortingen en deelnames aan events. Voor de meest trouwe klanten, de Beauty Addicts, komen er nog extra voordelen bij: gratis levering van alle aankopen op di.be, een verjaardagscadeau dat aan huis geleverd wordt en heel wat mooie promoties in avant-première.