![](https://images.gondola.be/default_image.png?auto=format&fit=crop&h=420&ixlib=php-1.1.0&q=75&w=800&s=1d8426dcc8fb0405b5c2d8b483186b46)
- Interview met Marit van Egmond (CEO van Albert Heijn): “We gaan naar meer dan 100 winkels in België”
- Poster Retail Scan : de laatste retailtrends in kaart
- Dossiers: Pet care & food, impuls, tabak, winkelinrichting, betalingen, displays, marketing …
Niets houdt Delhaize meer tegen in de race om de laagste prijzen… De supermarkt verlaagt voor de vierde keer dit jaar de prijzen van zijn producten. Na frisdranken, baby-artikelen, vleeswaren, brood, parfumerie- en drogisterijartikelen en ongeveer 150 producten van zijn keten Tom & Co zijn nu de nationale merken aan de beurt voor een prijsverlaging. De prijzen van de 50 producten van grote merken zullen vanaf 31 mei gemiddeld met 4% dalen.
Bijvoorbeeld:- Evian water: -19%- Heinz ketchup: -16,3%- Mr Propre schoonmaakmiddel: -8,8%- Douwe Egberts koffie: -4,5%
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?