Naar aanleiding van de heropening van het Rijksmuseum in Amsterdam sieren zestien topstukken uit het museum tijdelijk de literpakken melk, vla en yoghurt van Albert Heijn.
“Kunstwerken als Rembrandts De Nachtwacht, het Melkmeisje van Vermeer en een zelfportret van Van Gogh staan straks op de eettafel”, aldus de Nederlandse retailer.
Aan de tijdelijke verkoop van de melkpakken is ook een spaaractie verbonden waarmee klanten kunnen sparen voor €5 korting op een toegangskaartje van het Rijksmuseum.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?