De honger van Albert Heijn is nog niet gestild: een nieuw concept, Flexi-Vlaanderen én twee nieuwe winkels
Exclusief
Albert Heijn lanceert Flexi-Vlaanderen, een concept waarbij ze klanten willen helpen om minder vlees en vis te consumeren. “Veel klanten willen graag minder vlees en vis eten, maar weten niet hoe ze dat moeten doen. Wij willen hen laten zien dat er kwaliteitsvolle alternatieven zijn.” Daarnaast zal de retailer dit jaar nog twee winkels openen in Zaventem en Hasselt.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?