Q&A
Exclusief
Q&A
De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘Salesforce Beste Winkelketen van België’ 2022-2023 en ‘Salesforce Webshop Award Belgium’ 2022-2023 zijn bekend. De beste nieuwkomer dit jaar is Lynk & Co.
Ruim 147.000 consumenten hebben gestemd op hun favoriete retailers van België. En de winnaars werden gisterenavond bekendgemaakt. Naast de vaste waarden zijn er ook enkele nieuwe namen waaronder Lidl, Emma the Sleep Company en Game Mania.
De jury en het publiek hebben ook gestemd voor de ‘Salesforce Newcomer Retail Award’ en die titel gaat dit jaar naar Lynk & Co. De mobiliteitsbeweging werd geroemd door de jury om zijn sympathieke en innovatieve karakter. "Ook vond de jury het knap hoe elektrisch rijden toegankelijker gemaakt wordt door het concept", klinkt het. Lynk & Co liet de andere genomineerden Miglot en BBQ experience achter zich. De jury van dit jaar bestond onder andere uit Barry Oostings (Country director, Hans Anders), Ruben Broodcorens (Content Manager, Team Retail), Martijn Martens (Research Lead, Gondola), Luc Dossche (winnaar vorig jaar en CEO, Biofresh), Salem Alsamour (Senior Account Executive Scale Ups, Salesforce) en Paula Boneschansker (Project Manager, Q&A).
De winnaars van de categorieprijzen zijn genomineerd voor de overall prijzen van ‘Salesforce Beste Winkelketen van België’ 2022-2023, ‘Salesforce Webshop Award Belgium’ 2022-2023 en ‘Salesforce Retailer of the Year Belgium’ 2022-2023. De winnaars zullen bekendgemaakt worden op 10 november tijdens de Gala Night van Gondola Society.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?