Cup Pasta
Exclusief
Cup Pasta
In de eetgewoonten van de Belg neemt pasta een centrale plaats in. Gemiddeld verorberen we er 9 kg per jaar van, een derde daarvan buitenshuis. Tegen die achtergrond innoveert Cup Pasta, de Belgische marktleider in afhaalpastabekers, met een leuke merkactivatie voor Pasen.
Tussen zaterdag 19 en maandag 21 april 2025 stelt Cup Pasta een culinaire schattenjacht voor. Onder bepaalde bekers zit een speciale sticker waarmee de gelukkige winnaars een maand lang gratis pasta kunnen krijgen. Het initiatief kadert in de marketingstrategie van het merk voor de paasperiode.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?