CPS GfK
Exclusief
CPS GfK
Elke keer dat het halfjaarlijkse rapport over de perceptie van winkelformules en retailers wordt gepubliceerd, reikt CPS GfK prijzen uit aan de retailers met de beste prestaties op drie verschillende criteria. De lijst met winnaars van dit jaar werd gisteren bekendgemaakt tijdens het CPS GfK Insights Forum.
In het septembernummer van Gondola Magazine vinden onze lezers een artikel met de belangrijkste bevindingen uit het zomerrapport van CPS GfK, waarin de perceptie van de verschillende winkelformules op de markt wordt onderzocht, evenals de prestaties van individuele retailers op een reeks criteria. Traditioneel sluit GfK CPS de presentatie van de resultaten van deze halfjaarlijkse rapporten (er is een zomerrapport en een winterrapport) af met de uitreiking van awards aan de best beoordeelde retailers.
De winnaars werden donderdag 17 oktober voorgesteld tijdens het CPS GfK Insights Forum. Hier zijn de resultaten.
Het podium is gebaseerd op de beste totaalscores van retailers met een nationale aanwezigheid.
Het podium is gebaseerd op de beste totaalscores van retailers met een regionale aanwezigheid.
Het podium wordt bepaald op basis van de beste groei-index ten opzichte van het vorige verslag, en houdt rekening met zowel nationale als regionale retailers.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retailallianties: Slimme strategie of machtsmisbruik
Interview met Veerle De Witte (CEO van Standaard Boekhandel Group): “Een omnichannel klant geeft drie keer zoveel uit als een 100% online klant”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?