-
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
-
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
-
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Colruyt Group heeft zijn belang in de Belgische kledingketen ZEB vervolledigt tot 50%. De retailgroep heeft de call optie gelicht die eerder was aangekondigd.
Op 21 juni 2014 ondertekende Colruyt Group een overeenkomst om een participatie van 50% te verwerven in de Belgische kledingketen ZEB. Op 22 augustus werd de eerste stap van de transactie (tot 40%) voltooid, na de voorafgaande goedkeuring door de Belgische Mededingingsautoriteit. Dat belang wordt nu, middels een call optie, opgetrokken tot 50%. De overige 50% van ZEB blijft in handen van CEO en oprichter Luc Van Mol.
Met de instap in ZEB verbreedt Colruyt Group verder zijn aanwezigheid op de Belgische retailmarkt.
Lees ook: Colruyt koopt 50% van ZEB
Interview met Arnaud Kesch: “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”
Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?
Dossiers: pizza, veggie & vegan, ice cream, haarverzorging ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?