
-
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
-
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
-
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
De Halse retailer Colruyt heeft tijdens het eerste kwartaal van dit boekjaar een omzet gerealiseerd van 2,05 miljard euro, een stijging met 5,5 procent tegenover dezelfde periode vorig boekjaar. De retaildivisie (Colruyt, Okay en BioPlanet) tekende een omzetgroei van 4,3 procent op. De foodservicedivisie in Frankrijk leverde een stijging met 6,8 procent op. Bij de DATS-benzinestations nam de omzet met 10,7 procent toe. Colruyt merkt dat de economische crisis nog altijd een negatieve impact heeft op de koopkracht van de Belgische consument, die daardoor vaker goedkopere alternatieven koopt. Colruyt heeft zijn verkoopcijfers kunnen opdrijven onder meer dankzij een prijsverlaging voor vijfhonderd basisproducten.
Interview met Henk Jan Beltman, chief chocolate officer bij Tony's Chocolonely
Fotoreportage: achter de schermen bij de meest duurzame vis van Europa
Dossiers: gezouten snacks, Italiaanse keuken, vierde gamma, yoghurt, ijskoffie ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?