Carrefour geeft op 27 januari de aftrap van haar nieuwe campagne ‘Gezonde prijzen’. Die zet gezonde en betaalbare producten van Carrefour extra in de verf. Op die manier benadrukt de keten zijn ambitie om gezonde en duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. 

In zijn nieuwe campagne 'Gezonde prijzen', die Carrefour in samenwerking met agentschap Publicis lanceert, herhaalt de keten zijn ambitie om een gezondere en duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. Concreet wil Carrefour deze keer de nadruk leggen op het feit dat het gezonde en vaak lokale producten tegen een betaalbare prijs aanbiedt. Centraal in dit verhaal staan de Carrefour-producten die volgens de groep getuigen van al het werk dat Carrefour heeft verzet op het vlak van kwaliteit, herkomst, samenstelling en duurzaamheid van de producten, maar ook op vlak van prijs. Vooral dat laatste element wordt nadrukkelijk belicht in de campagne, “want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes”, klinkt het. Daarnaast maken ook UTZ-producten onderdeel uit van de actie. 

“Aan de hand van de campagne 'Gezonde prijzen', zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën”, verduidelijkt Carrefour. Onder de producten vinden we onder meer Gerookte Carrefour-ham zonder antibiotica, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, of nog Carrefour basilicumsaus zonder additieven.

De campagne loopt nog tot 15 februari en zal onder meer te zien zijn op tv en social media.