
-
Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
-
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
- Hoe zelfstandigen terugkijken op 2022…
Carrefour market lanceert in 2013 de campagne "ronde prijzen". Het hele jaar worden in alle schappen tegen lage en afgeronde prijzen 500 producten aan de consument aangeboden. In concreto houdt het in dat de klant
over drie soorten aanbiedingen beschikt: afgeronde eenheidsprijzen (bijv.: een hamburger voor 1 euro), multibuy (bijv.: 2 kipburgers, twee pakken voor 4 euro) en multibuy met afgeronde prijzen (bijv. mokkakoffie Carrefour 500 g, 3 voor 10 euro). De actie gaat gepaard met een allround communicatiecampagne (folders, radiospots, markering in de winkel,internetsite, etc.).Interviews met Bruno Colmant, Tom Simonts, Tom Penninckx, Davy Van Raemdonck, Damien Ernst...
Waarom zijn Nederlandse retailers zo succesvol bij ons?
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?