Kraft Foods zal naar verwachting zijn budget voor m-commerce met 10% verhogen in de Verenigde Staten. "Wij proberen de beste manier te vinden om een optimale mobiele communicatie te bereiken. De handelaars waren hier ontvankelijk voor. Ze begrijpen waar onze consumenten op dit moment aan toe zijn", zegt Melissa Laux, Directeur Media bij Kraft Foods in de VS. Het toegewezen budget zal per merk worden vastgesteld.
Momenteel wordt een dergelijke investering niet verwacht voor Kraft Foods Benelux.
Mobiele applicaties hebben tegenwoordig een grote impact op de manier waarop de consument zijn aankopen doet. Kraft Foods is nu bezig met zijn vierde versie van de applicatie iFood Assistant. Hiermee kan de consument vanaf de maand december zijn boodschappenlijst inspreken. In aanvulling op deze applicatie is het concern ook verschillende partnerschappen aangegaan met bestaande applicaties.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?