BricoPlanit lanceert vandaag 4 april een volledig nieuw concept in Waterloo met een oppervlakte van 11.000 m2. Met dat nieuwe concept wil de grootste formule van de Brico groep vooral vrouwelijke doe-het-zelvers aanspreken en een bron van inspiratie zijn door in te spelen op de trends.
Naast de vaste afdelingen met technische producten liggen de accenten beduidend meer op inspiratie en decoratie. Meteen bij het binnen komen is er de zeer ruime en overzichtelijke afdeling verlichting, met promotionele eilanden. "Net als in een kledingszaak, zal het aanbod regelmatig wijzigen", benadrukt Rudi Schautteet, HR Director.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?