
-
Interview met François-Melchior de Polignac, CEO Carrefour België
-
Fotoreportage: een bezoek aan de eerste Belgische voetgangersdrive
-
Dossiers: bio, alcohol, drinks, ice cream, kazen ...
Breaking news
Bol.com heeft met
"Lentekriebels"haar eerste online themawinkel geopend. De Nederlandse site wil dit jaar in totaal 4 themawebshops lanceren.Deze online winkels moeten verschillende categorieën producten bevatten, en tegelijkertijd een echte omgeving creëeren. In het geval van “Lentekriebels” is dat een assortiment dat vooral op goed weer en buitenkomen is gericht. Het omvat zowel buitenspeelgoed en tuinartikelen als andere producten die in de lentezon kunnen gebruikt worden, zoals fietsen, zonnecrème en picknicktafels.
De volgende thema’s moeten nog bekend gemaakt worden.
Interview met François-Melchior de Polignac, CEO Carrefour België
Fotoreportage: een bezoek aan de eerste Belgische voetgangersdrive
Dossiers: bio, alcohol, drinks, ice cream, kazen ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?