Bol.com heeft met
"Lentekriebels"haar eerste online themawinkel geopend. De Nederlandse site wil dit jaar in totaal 4 themawebshops lanceren.Deze online winkels moeten verschillende categorieën producten bevatten, en tegelijkertijd een echte omgeving creëeren. In het geval van “Lentekriebels” is dat een assortiment dat vooral op goed weer en buitenkomen is gericht. Het omvat zowel buitenspeelgoed en tuinartikelen als andere producten die in de lentezon kunnen gebruikt worden, zoals fietsen, zonnecrème en picknicktafels.
De volgende thema’s moeten nog bekend gemaakt worden.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?