
- Wie stuit de opmars van low cost-retailers?
- Interviews met Wibra en Primark
- Dossiers: drinks, bier, alcohol(vrij), kaas, zoute snacks ...
Sinds enkele dagen hanteert Lidl de leus "tevreden of geld terug". In reclame-uitingen van het merk is de volgende boodschap te lezen: "Eigen merken van topkwaliteit! Tevreden of geld terug". Deze vermelding heeft betrekking op een kleine duizend producten van eigen merk bij Lidl. Met een kassabon en de verpakking kan de klant dus geld terug krijgen, ongeacht de reden voor terugbrengen. Maar Lidl blijft oplettend voor eventueel misbruik. Volgens Test-Aankoop is de bewuste reclame niet duidelijk genoeg en kan deze op allerlei manieren worden geïnterpreteerd.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?