
Aldi
Aldi
Aldi profiteert van het festivalseizoen dat eraan zit te komen om een nieuwe kledingcollectie op de markt te brengen. Vanaf zaterdag 21 juni kunnen klanten 11 kledingstukken met het Aldi-logo kopen voor minder dan 10 euro.
Na een succesvolle editie vorig jaar, laat Aldi de logo-mania opnieuw losbarsten dankzij de lancering van een eigen, uniseks kledingcollectie in al zijn Belgische winkels. De fanwear-collectie bestaat dit jaar uit 11 stuks, telkens met het Aldi-logo erop: gaande van T-shirts en sweaters tot slippers en sportsokken. Allemaal verkrijgbaar voor minder dan 10 euro. “De collectie weerspiegelt onze waarden als discounter: lage prijzen voor leuke en kwalitatieve artikels. Zo veroveren we met deze collectie opnieuw de harten van onze klanten én de festivalweides deze zomer”, meldt Sofie Gowy, category director non-food bij Aldi. Naast de blauwe Aldi-items met het kenmerkende blauw-witte patroon, introduceert de discounter ook een reeks meer ingetogen kledingstukken in tijdloos zwart. “Je hebt prints om all the way te gaan voor een opvallende festivaloutfit, maar daarnaast kan je ook kiezen voor meer neutrale stukken die deze zomer trending zijn door social mediahypes zoals ‘quiet luxury’ en ‘recession fashion’”, vertelt modestylist Sarah Roelstraete. De zwarte sweater is bovendien een bijzonder collector’s item dat verwijst naar de ontstaansgeschiedenis van Aldi. Het jaar 1913 markeert de opening van de allereerste winkel in Essen, de coördinaten ‘51.46278°N, 7.071753°E’ duiden de locatie in de Duitse stad aan.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?